« Acto de homenagem a Carvalho na rua Sam FranciscoCrónica do concerto de Ghreska »

(Breve) História de um Mural por Carvalho Calero

25-03-2007

  23:59:25, por artabria   , 278 palavras  
Categorias: Comissom de Língua

(Breve) História de um Mural por Carvalho Calero

A nossa tencionava ser umha simples e sincera homenagem como a que cada ano dedicamos ao intelectual comprometido com a língua e o País. Porém, a resposta do fascismo oculto na noite refrescou na nossa memória o legado antifascista de Ricardo Carvalho Calero.

E foi por isso que a oferta floral, as palavras e a música com que neste 25 de Março reivindicamos Carvalho, servírom para referir o seu compromisso republicano, a sua participaçom como voluntário nas tropas que combatêrom o fascismo, a sua passagem polas prisons franquistas sob acusaçom de "separatista", o ostracismo imposto à sua figura durante a longa noite de pedra...

O ataque anónimo às 5 da manhá do dia 25, segundo informaçons da vizinhança, contra o mural elaborado pola nossa entidade no dia anterior, serviu para nos lembrar que a mensagem de firme defesa dos nossos direitos lingüísticos é inassimilável polos herdeiros do franquismo. Por isso, reivindicarmos Carvalho Calero é também fazermos Memória Histórica.

(Breve) História de um Mural por Carvalho Calero

A seguir, mostramos-vos a breve história do mural com que a Artábria homenageou Ricardo Carvalho Calero neste XVII Aniversário da sua morte. Elaborado por sócios e sócias na passada sexta-feira, publicada a imagem do mesmo no nosso blogue e nas páginas do Diario de Ferrol de sábado, a visita de anónimos defensores da "España una" serviu para o borrar de negro na madrugada de sábado para domingo.

Finalmente, a legenda antigalega foi coberta com umha nova: a velha, mas vigente, reivindicaçom de que, na Galiza, em galego.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution