« Ana Maria Rios na Fundaçom ArtábriaFefi deixou boa música na Artábria »

Kastomä na Artábria: rock em galego!

27-03-2007

  14:48:29, por artabria   , 187 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Kastomä na Artábria: rock em galego!

A Fundaçom Artábria continua a apostar nos grupos galegos e em galego. O grupo de Ordes Kastomä será o próximo que visite o nosso local Social. Será no próximo sábado 31, às 23h. O preço do bilhete é de 3 euros e 2,5 euros para @s sóci@s.

Kastomä é um grupo de rock em galego da Terra de Ordes, que nasce no ano 2000, integrado por cinco componentes, os mesmos desde o princípio, o que já é salientável.

Com duas maquetes autoeditadas, gravadas em Bonhám, estám a tocar pola Galiza adiante para cumprirem com o desejo que constituiu o grupo: música ao vivo.

Na actualidade, estám a preparar a próxima entrada em estúdio de gravaçom. Por enquanto, CUIDADO! Que já tenhem 4 temas novos e quando juntarem meia dúzia irám imortalizá-los como quem enche o carro para nom fazer duas viagens.

O tema DVD também está quase rematado e agora estám às voltas com a página web, que já eram horas; entretanto, podedes ver mais algo deles.

(Info tirada de komunikando.net)

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogging tool