« A gente desfrutou com o punk de EsterkoO grupo de punk-rock de Carral Esterko na Artábria »

Assembleia Geral o próximo domingo 22

13-04-2007

  15:47:22, por artabria   , 105 palavras  
Categorias: Convocatórias internas

Assembleia Geral o próximo domingo 22

Para o próximo domingo, dia 22 de Abril, foi convocada a próxima Assembleia Geral Ordinária. Começará polas 19 horas no nosso local social e, como sempre insistimos, é fundamental umha ampla participaçom para garantirmos o maior número possível de associados e associadas a participarmos das decisons.

Para tomar parte, só é necessário ter as quotas em dia. Eis a ordem do dia prevista para esta nova reuniom assemblear:

1. Situaçom económica.
2. Organizaçom.
2.1. Situaçom actual e perspectivas organizativas
2.2. Valorizaçom das actividades realizadas
3. Dia das Letras
4. Festival da Terra e da Língua
5. Perguntas e sugestons

A Comissom Coordenadora.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free open source blog