« No sábado 28: Vem connosco de roteiro, entre Campelo e PantimA música anti-sistema de Skarmento na Artábria »

Comandante galego da Sierra Maestra visita Artábria

21-04-2007

  00:13:50, por artabria   , 170 palavras  
Categorias: Local Social, Palestras e debates

Comandante galego da Sierra Maestra visita Artábria

A Fundaçom Artábria cede o seu local social às organizaçons NÓS-Unidade Popular e Unidade da Esquerda Galega, para a palestra que dará na próxima sexta-feira, dia 27 de Abril, às 20:30 horas, Manuel Diaz, companheiro de armas de Che Guevara e Fidel Castro na guerrilha que derrocou o ditador cubano Fulgencio Batista, em 1959.

Manuel, Faustino e Manuel fôrom três emigrantes galegos, originários da Póvoa de Brolhom, que jogárom um destacado papel na luita revolucionária em Cuba. José morreu em combate contra o exército de Batista, enquanto Manuel e Faustino entrárom na capital no dia da Vitória como destacados dirigentes guerrilheiros. Ambos atingírom o grau de Coronel e continuárom até a actualidade a contribuir para a construçom da Cuba revolucionária.

Agora temos o privilégio de contar com a presença de Manuel Diaz, compatriota residente em Cuba e destacado revolucionário, que vai dar umha conferência no nosso local social sobre a situaçom actual do povo irmao de Cuba.

Esperamos contar com a tua presença na palestra, que leva por título "A Revoluçom Cubana hoje".

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free blog tool