« Assembleia Geral Ordinária da Plataforma Ártabra-21 no Local SocialAssembleia Geral Ordinária no próximo 1 de Julho. Participa! »

Justo de la Cueva falou na Artábria

16-06-2007

  23:55:00, por artabria   , 124 palavras  
Categorias: Local Social, Palestras e debates

Justo de la Cueva falou na Artábria

Como anunciamos em dias passados, o sociólogo basco Justo de la Cueva estivo na Artábria falando da situaçom sociopolítica actual no País Basco. Vinte e cinco pessoas assistírom à palestra, que serviu de contra-ponto às informaçons filtradas polos grandes media espanhóis referentes à realidade basca.

Foi na passada sexta-feira que Justo de la Cueva expujo a perspectiva abertzale dos últimos acontecimentos vividos em Euskal Herria e das perspectivas que se enxergam. O conferencista louvou também a existência de iniciativas como a Fundaçom Artábria, vocacionadas para a defesa da língua e os direitos da Galiza, e como espaço aberto à liberdade de expressom, lembrando a clausura de centros sociais auto-geridos no País Basco.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software