« Monólogo e concerto este sábado na ArtábriaDisponíveis no Local Social os bilhetes para o Línguas Vivas »

Festival da Terra e da Língua dedicado à Memória Histórica da Cultura

16-07-2007

  00:34:44, por artabria   , 384 palavras  
Categorias: Festival da Terra e da Língua

Festival da Terra e da Língua dedicado à Memória Histórica da Cultura

O Festival da Terra e da Língua atinge a sua VII ediçom com o mesmo cenário de sempre: o Moinho de Pedroso; e com os mesmos objectivos de sempre: promover as manifestaçons culturais galegas na nossa comarca com o idioma como centro das actividades, e partindo da própria auto-organizaçom popular como melhor fórmula para conseguir esses objectivos.

Cultura com memória

Desta vez, o Festival que a Artábria vem organizando desde 2001, é dedicado à recuperaçom da memória histórica com o foco no ámbito cultural: Recuperando a nossa Memória, recuperamos a nossa Cultura. Porque a cultura foi umha das faces menos atendidas no passado Ano da Memória, quando todo o tipo de iniciativas populares e institucionais lembrárom a repressom fascista sofrida pola Galiza a partir do golpe de Estado de 1936.

No entanto, o ámbito cultural é um dos que mais eloqüentemente retratárom o selvagismo fascista, que liquidou fisicamente todo o tipo de iniciativas culturais produzidas ao longo do primeiro quartel do século passado por umha sociedade, a galega, que dava os primeiros passos na necessária construçom nacional.

Editoras fechadas, editores assassinados, mestres e mestras represaliadas e substituídas por falangistas para encaminhar o ensino segundo os principios do nacional-catolicismo espanhol… As manifestaçons, em definitivo, da barbárie franquista contra o nosso idioma e contra a afirmaçom do nosso povo como sujeito de direitos colectivos que se vinha produzindo ao longo dos anos anteriores ao golpe militar.

Umha barbárie que se prolongou durante décadas e da qual ainda temos memória. Este VII Festival da Terra e da Língua servirá para render homenagem a todos os galegos e galegas vítimas do fascismo e para reivindicar as mesmas causas que levárom milhares de compatriotas às prisons, ao exílio e à execuçom arbitrária. Porque nom queremos esquecer, e porque, sem dúvida, recuperando a nossa memória, recuperamos a nossa cultura.

Esperamos contar, mais um ano, com a tua presença em Narom. Actividades para todas as idades e ao longo de todo um fim de semana estám à tua espera, numha nova ediçom do Festival que, como sempre, tentará oferecer um pouco mais que o anterior.

Vemo-nos no Moinho de Pedroso!

2 comentários

Comentário de: Xurxo [Visitante]  
Xurxo

Os/as de Aturuxo iremos sem falta ate o Muinho de Pedroso, a desfrutar com vos deste magnifico evento!! vémo-nos lá!! Se ha mercadinho se associaçons avisade e levamos o posto de material,
obirgad@s

16-07-2007 @ 12:49
Comentário de: artabria [Membro]  
artabria

Lá nos veremos companheir@s e esperamos contar com a presença de esse posto de material!
Avante o Aturuxo!

16-07-2007 @ 14:49
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution