« Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (e III)Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (I) »

Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (II)

30-07-2007

  02:34:02, por artabria   , 270 palavras  
Categorias: Festival da Terra e da Língua

Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (II)

Continuamos com a crónica deste VII Festival da Terra e da Língua. Como nom todo vai ser festa, houvo também lugar, na tarde do sábado, para o debate.

A memória histórica centrada no ámbito cultural foi o tema central proposto pola Artábria, sob coordenaçom do nosso companheiro e historiador Joám Peres. Os também historiadores Bernardo Máiz e Eliseu Fernández, junto à mestra represaliada Sabela Diaz e ao também mestre e musicólogo Míni, trocárom impressons e informaçons de grande interesse sobre o significado da repressom em grande escala aplicada polos golpistas e durante as décadas seguintes de ditadura militar.

O debate, que durou umha hora e meia, abriu-se ao público, que também intervéu com perguntas e opinions.

Durante toda a tarde, diferentes colectivos da comarca e do País colocárom bancas para dar a conhecer problemáticas e luitas concretas, e para vender material com que colaborar no autofinanciamento de cada entidade.

Passadas as 21 horas, chegou o momento, como cada ano, do pregom prévio ao concerto de sábado. Desta vez, o protagonista foi Míni, que desculpou a ausência de última hora do seu companheiro Mero, e expujo um emocionante discurso dedicado a reivindicar a memória cultural e a defesa da nossa cultura popular como património essencial do Povo Galego.

Mas isso nom foi todo. Míni ofereceu a um público entregado três peças musicais da tradiçom representada polo histórico grupo Fuxan os Ventos.

A crónica do Festival continuará.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software