« Tele-Varal também estivo no Festival da Terra e da LínguaConcluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (II) »

Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (e III)

30-07-2007

  03:24:21, por artabria   , 205 palavras  
Categorias: Concertos, Festival da Terra e da Língua

Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (e III)

E depois do pregom e as cançons de Míni, chegou a descarga em cadeia dos cinco grupos previstos: Os Três Trebons, Bonovo, Zënzar, Trapalhada e Skárnio.

Por essa ordem, o folc, a fusom, o rock e o ská enchêrom o cenário e o espaço reservado cada ano para a promoçom da música em galego no Moinho de Pedroso.

A aposta foi desta vez ambiciosa. Quigemos contar com umha ampla mostra do melhor que se fai hoje na Galiza nos mais variados estilos, e o público respondeu. Mui boa assistência e diversom até praticamente o amanhecer.

[youtube]yiXgf3FGvKc[/youtube]

Agradecemos a todos os grupos a entrega no cenário, e a demonstraçom de que a nossa música goza de boa saúde. A todos vós, agradecemos-vos o apoio a esta iniciativa popular, que só é possível, desde 2001, graças ao compromisso de quem organiza e de quem, de umha maneira ou outra, participa, contribuindo assim para a construçom dessa Galiza que todos e todas queremos.

A todos e a todas, obrigad@s!!

E se desta vez nom vinheste, lembra, vemo-nos para o ano, sem falta... no Moinho de Pedroso!!

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multiple blogs