« Artábria no informe "As políticas culturais nas 7 principais cidades galegas"Concluiu o Festival: mais um ano, diversom e reivindicaçom, de maos dadas (e III) »

Tele-Varal também estivo no Festival da Terra e da Língua

31-07-2007

  20:46:59, por artabria   , 140 palavras  
Categorias: Festival da Terra e da Língua

Tele-Varal também estivo no Festival da Terra e da Língua

Graças aos companheiros e companheiras da Liga Nacional de Bilharda -LNB- e ao canal de televisom que mantenhem operativo na Internet, temos novas imagens do Festival que decorreu na semana passada em Trasancos, organizado pola Artábria.

Como mostra, apresentamos-vos três breves entrevistas gravadas no passado sábado no Moinho de Pedroso por Tele-Varal e já disponíveis na rede.

Entrevista com o Xurxo Souto

[youtube]1FnBXLMUkM8[/youtube]

Entrevista com o Bocixa

[youtube]5Buq0xLvcv8[/youtube]

Entrevista com o Nês e o Máuri

[youtube]JrND44b0rDQ[/youtube]

No blogue da Liga Nacional de Bilharda há mais fotos e vídeos do VII Festival da Terra e da Língua. Recomendamos-vos umha visita.

Ah!, e também em Vieiros podedes encontrar informaçons sobre o "fim de semana de festa e desporto anti-imperialista na Artábria".

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blog tool