« Mais do Festival: Reproduzimos o pregom escrito e um fragmento em vídeo da intervençom de Míni no debate sobre Memória Histórica e CulturaTele-Varal também estivo no Festival da Terra e da Língua »

Artábria no informe "As políticas culturais nas 7 principais cidades galegas"

02-08-2007

  14:23:49, por artabria   , 122 palavras  
Categorias: Documentos, Movimentos sociais

Artábria no informe "As políticas culturais nas 7 principais cidades galegas"

O Conselho da Cultura Galega acabou de publicar o seu informe As políticas culturais nas 7 principais cidades galegas, apresentado como "umha análise quantitativa e qualitativa mui polo miúdo das políticas culturais seguidas nas principais cidades galegas nos últimos anos". Na análise das políticas culturais em Ferrol aparece recolhida a nossa entidade, que vem funcionando como Fundaçom desde 1998 e anteriormente como associaçom desde 1992.

O informe do Conselho da Cultural Galega dá umha visom geral das actividades da Artábria, embora esqueça comentar um dos princípios fundacionais da nossa entidade: a defesa da unidade lingüística galego-portuguesa. Podes ler o índice geral e o capítulo dedicado a Ferrol clicando sobre a seguinte imagem:




Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution