« Concerto de Kaos Urbano na Fundaçom ArtábriaA Fundaçom Artábria ante a polémica criada polo Partido Popular ante concerto do grupo Banda Bassotti em Ferrol »

Polo esclarecimento do ataque fascista ao Centro Social A Revira

13-08-2007

  16:07:00, por artabria   , 286 palavras  
Categorias: Documentos, Movimentos sociais

Polo esclarecimento do ataque fascista ao Centro Social A Revira

A Fundaçom Artábria quer fazer chegar aos companheiros e companheiras da Revira umha saudaçom solidária após o ataque de que o seu Centro Social foi alvo na passada sexta-feira dia 10 de Agosto, quando a porta de entrada do local foi incendiada, obrigando à intervençom dos bombeiros.

Tendo sido objectivo de agressons fascistas em repetidas ocasions, a nossa entidade sabe que os grupos fascistas continuam a agir à vontade em diferentes pontos do nosso país, sem que sejam tomadas medidas para as evitar por parte das instituiçons responsáveis.

O caso de Ponte Vedra é só mais um capítulo de umha velha história de agressons fascistas aos mais diversos movimentos sociais de carácter progressista, sendo as entidades comprometidas com os direitos nacionais da Galiza objectivo preferente para esses grupos supostamente “incontrolados”.

Tal e como os companheiros e companheiras da Revira tenhem indicado, nom é tam difícil saber quem fôrom os autores materiais da agressom, já que o reduzido grupo de ultras violentos som conhecidos nas cidades galegas em que actuam. Porém, as suas actuaçons costumam ficar na mais pura impunidade.

É necessário que as instituiçons públicas se comprometam para evitar que as acçons fascistas continuem, ou assumam que a sua passividade os converte em cúmplices.

Seja como for, enviamos todo o nosso apoio ao Centro Social A Revira, animando as companheiras e companheiros que o dinamizam a continuarem com um labor imprescindível para a defesa dos nossos direitos lingüísticos e nacionais, objectivos que, junto a um profundo antifascismo, unem de maneira estreita A Revira e a Fundaçom Artábria.

Fundaçom Artábria
Terra de Trasancos, 12 de Agosto de 2007

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogtool