« Banda Potenkim estivo na ArtábriaComemoramos os nove anos da Fundaçom Artábria (ampla reportagem fotográfica) »

Sucesso da projecçom do documentário das MNG

06-10-2007

  02:17:00, por artabria   , 185 palavras  
Categorias: Local Social, Movimentos sociais

Sucesso da projecçom do documentário das MNG

Na noite da passada sexta-feira, 5 de Outubro, Mulheres Nacionalistas Galegas apresentavam no Local Social o documentário "20 anos desafiando ao patriarcado".
A nossa companheira e militante de MNG Silvia Casal agradecia às e aos assistentes, entre as quais se encontravam destacadas feministas da Comarca, a sua presença no acto, assim como à Fundaçom Artábria por ceder o espaço.

O video é um repasso à história da organizaçom feminista que vai desde a sua assembleia constituinte em Compostela, no ano 1986, até a actualidade, alternando imagens com intervençons de militantes do feminismo galego.

Após a projecçom, intervéu a nossa companheira e militante de MNG Pim Patinho, para nos contar de maneira anedótica qual foi a primeira acçom das Mulheres Nacionalistas Galegas no mesmo dia da sua constituiçom.

MNG aproveitou o acto para apresentar o Caderno Lilás, que vem a substituir à histórica agenda feminista.

Se tiveres interesse, podes adquirir tanto o Caderno Lilás como o documentário no nosso Local Social, ao preço de doze e dez euros respectivamente.

Mais info: www.feminismo.org

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software