« Noite de dança com o folk catalámOpiniom: Quem teme o reintegracionismo? »

Noite de punk galego-português

23-10-2007

  01:12:20, por artabria   , 274 palavras  
Categorias: Concertos

Noite de punk galego-português

Crónica por Guerrilha Distro!!

As margens do rio Minho nom som mais do que fronteiras linguísticas artificiais que nos negamos a acatar. É assim que o conhecimento da música portuguesa actual deveria ser habitual entre o pessoal que formamos a esquerda independentista galega. Mas nom sempre é assim. Por umha noite, sentimos a cena punk-rock portuguesa mais próxima, e afastamo-nos das espanholices musicais tam infelizmente estendidas.

Tivemos connosco a banda Última Sacudida, da comarca do Deça, que tocárom malhas do seu próximo disco, como /1984 /ou /Just another night/, que se podem ouvir no seu myspace. Sem dúvida, som os Social Distortion da Galiza, e nom o ocultam! O apoio galego fijo-se sentir no público, que conhecia bastantes das suas músicas, e que ficou com vontade de mais.

Após a grande actuaçom dos galegos, Decreto 77 nom demorou em encher Artábria de energia. Era a primeira vez que tocavam na Galiza e contentárom o público que ali estávamos. Tocárom malhas em português, como És uma merda ou Vício maldito, e outras em inglês como Punk rock elite, ou outras mais recentes como No trendy winds, que acabam de editar num split com os finlandeses Flippin? Beans. Estes últimos cancelárom uns dias antes a sua presença na Artábria devido a problemas com a tour na península.

Esperemos que iniciativas como estas, ao igual que o aproximamento da cena hardcore viguesa à portuguesa, consigam naturalizar a cena punk/hardcore na Galiza e substituir a hegemonia da música em espanhol.

[youtube]QdF-K5birZE[/youtube]
Decreto 77 - What Democracy?

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multiple blogs