« Primeira Linha comemora no nosso Centro Social 90 Aniversário da Revoluçom Russa com umha conferência sobre a sua vigência | Noite de monólogos e música anti-sistema » |
A Assembleia Geral de associados e associadas da Fundaçom Artábria reuniu-se ontem, dia 4 de Novembro, de maneira ordinária com um único ponto na ordem do dia: a eleiçom de umha nova directiva para os próximos dous anos.
A votaçom serviu para proclamar unanimemente um organismo de direcçom que combina a continuidade de alguns companheiros e companheiras com a renovaçom, incorporando outras que pola primeira vez assumem cargos de responsabilidade.
Em cumprimento das normas estabelecidas na nossa entidade, a lista apresentada nom podia ter um desequilíbrio de género, na sua composiçom, superior a 60% / 40%. Assim foi, e finalmente temos já nova directiva, que verá renovada metade dos seus membros daqui a um ano, para garantir a necessária rotatividade nos cargos, enquanto a permanência da outra metade por mais um ano possibilita que as alternáncias se fam de maneira ordenada.
Eis a lista de companheiras e companheiros que componhem o novo organismo de direcçom da Fundaçom Artábria:
Sílvia Casal Sabim, Mª Isabel Salnês Bacelo, Óscar Peres Vidal, Ernesto Lopes Dias, Bruno Lopes Teixeiro, Íria Rodrigues Seixo e Gonçalo Grandal Crespo.
A existência estável do organismo de direcçom nom evitará que a Assembleia Geral, máximo organismo da nossa entidade, continue a reunir-se bimestralmente, como véu fazendo até hoje.