« Actuaçom do duo Falsos Baianos na sexta-feira dia 16Magusto Ártabro no dia 23 »

Alberte Corral apresenta "Buracos no espelho" na Fundaçom Artábria

08-11-2007

  16:19:32, por artabria   , 163 palavras  
Categorias: Local Social, Comissom de Língua, Palestras e debates

Alberte Corral apresenta "Buracos no espelho" na Fundaçom Artábria

Na próxima sexta-feira 23 de Novembro, José Alberte Corral Iglesias apresentará no nosso Contro Social o seu último trabalho, "Buracos no espelho". A apresentaçom do livro editado pola AGAL começará às 20h.

Este segundo livro de narraçons de Corral Iglesias expom contos e relatos habitados por personagens que no seu amor à vida, na sua pesquisa sobre umha realidade que por vezes os reborda, se vem obrigados a luitar contra um espaço envolvente agreste, tendo muitas vezes só a sua própria dignidade como único sustento.

E no meio da dor e da morte, o amor. Amor, ternura e paixom nas ideias e nos factos, nas militáncias e nos pares, nas companheiras e nos companheiros de batalhas, nas camaradas e nos camaradas de lençóis e vida.

É umha obra onde também o fantástico e o real se misturam para recriarem umha atmosfera onde o sonho nasce para ser cumprido.

(texto tirado do Portal Galego da Língua)

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

CMS software