« Iñaki Gil de Sam Vicente participou numha palestra sobre o 90 aniversário da Revoluçom RussaActuaçom do duo Falsos Baianos na sexta-feira dia 16 »

Acto público conjunto Artábria-AGAL dedicado a Carvalho Calero na próxima quinta-feira

16-11-2007

Link permanente 01:07:48, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 236 palavras, 123 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Comissom de Língua, Palestras e debates

Acto público conjunto Artábria-AGAL dedicado a Carvalho Calero na próxima quinta-feira

Na próxima quinta-feira, dia 22 de Novembro, a nossa entidade, em parceria com a Associaçom Galega da Língua (AGAL), e contando com a colaboraçom do Ateneu Ferrolano, organiza umha palestra dedicada à figura de um ferrolano e galego ilustre: Ricardo Carvalho Calero.

Continua:

Será a partir das 20h30 no salom de actos do Ateneu Ferrolano, sito na rua Madalena de Ferrol, e falarám José-Martinho Monteiro Santalha, Maurício Castro e Alexandre Banhos, numha conferência a três vozes que leva por título "Carvalho Calero: Ferrol galego e universal".

A Fundaçom Artábria quer reiniciar assim o tem sido para nós umha velha reivindicaçom: a dedicatória do Dia das Letras de 2009, ainda nom atribuído, ao grande polígrafo ferrolano. Para tal, contamos com a presença do maior especialista na sua figura, José-Martinho Monteiro Santalha, também ferrolano e professor de Didáctica das Línguas na Universidade de Vigo; de Maurício Castro, Chefe do Departamento de Português na EOI de Ferrol; e de Alexandre Banhos, novo presidente da Associaçom Galega da Língua.

Os três apresentarám diferentes aspectos da trajectória intelectual, biográfica e artística de Carvalho Calero, com o intuito de a divulgar na sua cidade natal e reclamar um reconhecimento social e institucional à altura das dimensons desse grande autor galego, de esquerda, autodeterminista, republicano e reintegracionista.

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Horário de Abertura
- Terças a quintas 19.30h-22.30h
- Sextas e Sábados 19.30h-02.30h

Em Abril de 1998 nasce a Fundaçom Artábria, em Setembro do mesmo ano inaugura o seu Centro Social. A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54. O Código de Identificaçom Fiscal (CIF) é G15645518. A morada está na Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao Esteiro-Ferrol (Galiza. Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Maio 2012
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

Ligaçons

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Baiuca Vermelha - Ponte Areias Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo

Ferramentas do usuário

b2