« Vinho, liscos e castanhas, no magosto ártabroActo divulgativo sobre Carvalho Calero no Ateneu de Ferrol »

Corral Iglésias apresentou-nos os seus 'Buracos no espelho'

23-11-2007

  23:33:23, por artabria   , 238 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Palestras e debates

Corral Iglésias apresentou-nos os seus 'Buracos no espelho'

O escritor corunhês José Alberte Corral Iglésias acompanhou-nos ontem no Centro Social num acto literário de apresentaçom da sua mais recente obra: Buracos no espelho, editado pola AGAL. O livro está já à venda no nosso Centro Social a um preço de 9 euros.

Corral Iglésias, velho reintegracionista já desde a sua juventude, exilado à América por motivos políticos durante a última fase do franquismo, e retornado finalmente à sua Corunha natal, expujo a sua visom do facto literário e a relaçom que para ele mantém com a sua experiência vital concreta, recriando-a.

Nom podemos deixar de agradecer ao autor de Buracos no espelho a doaçom de exemplares das suas quatro obras anteriores como fundo para a biblioteca da Fundaçom Artábria, com dedicatórias incluídas. Finalizado o acto, Corral assinou vários exemplares da sua obra às pessoas que a adquirírom, sendo parabenizado pola sua amena apresentaçom.

Sabemos que nom é fácil atrair amplos públicos para obras literárias que nom contam com grandes promoçons publicitárias, mas nom por isso vamos deixar de promover a criaçom dos nossos autores e autoras. Daí a importáncia de actos como o protagonizado hoje polo amigo José Alberte, que além de escritor em galego-português é dinamizador da vida cultural corunhesa através do seu cargo directivo na Associaçom Cultural O Facho.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software