« Nao apresenta o seu novo trabalho "As palavras espidas"Saiu o Manual Galego de Língua e Estilo, co-editado pola Fundaçom Artábria »

Fundaçom Artábria participou convidada na IV Assembleia Nacional de NÓS-Unidade Popular

03-12-2007

  16:04:40, por artabria   , 180 palavras  
Categorias: Movimentos sociais

Fundaçom Artábria participou convidada na IV Assembleia Nacional de NÓS-Unidade Popular

Íria Rodrigues Seixo, membro da Directiva da Fundaçom Artábria, participou em representaçom da nossa associaçom no acto de encerramento da IV Assembleia Nacional de NÓS-Unidade Popular decorrida no passado sábado 1 de Dezembro no Concelho de Teio, Comarca de Compostela.

A companheira Íria agradeceu o convite e manifestou o desejo da nossa Fundaçom de que os trabalhos da Assembleia fossem um êxito em direcçom aos objectivos comuns que nos unem, nomeadamente a defesa dos direitos lingüísticos das galegas e os galegos.

Íria Rodrigues também agradeceu o apoio de NÓS-Unidade Popular, por meio de umha resoluçom aprovada no plenário, à iniciativa impulsionada pola Fundaçom Artábria de dedicar o Dia das Letras 2009 à figura de Ricardo Carvalho Calero.

Junto à Fundaçom Artábria, no acto de encerramento intervinhérom representantes de outras entidades culturais e Centros Sociais do País, nomeadamente: a Baiuca Vermelha de Ponte Areas, A Revira de Ponte Vedra, A Gentalha do Pichel e Henriqueta Outeiro de Compostela, Roi Soga de Noia e Gomes Gaioso da Corunha.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multi-blog platform