« Som do Galpom na Fundaçom ArtábriaSucesso da Jornada Internacionalista organizada polo Grupo de Base de BRIGA na Fundaçom Artábria »

Nao apresentou "As palavras espidas"

09-12-2007

  16:55:16, por artabria   , 253 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Nao apresentou "As palavras espidas"

A passada sexta-feira, 7 de Dezembro, Nao apresentava em Ferrol o seu primeiro trabalho "As palavras espidas". Publicamos a crónica do concerto redigida polo companheiro Xende mais umha galeria gráfica do concerto. Mais umha vez agradecemos à Núri e a Kamikaze Produçons a sua colaboraçom com o nosso projecto.
Mais info: www.myspace.com/somosnao

Crónica por Xende Lopes Teixeiro

Na passada sexta-feira, o local da Artábria viveu mais umha noite de música galega. Nesta ocasiom, fôrom os NAO, que vinhérom apresentar o seu primeiro trabalho 'As palabras espidas'.

Apesar de que a concorrência de público no foi a aguardada, os NAO nom decepcionárom e descarregárom toda essa força que os caracteriza ao vivo. Perto de duas horas de concerto em que os da Estrada tivérom tempo de apresentar os temas deste primeiro trabalho mas também de repassar muitos dos temas dessa primeira demo que os fijo situar-se entre as bandas de referência da cena musical galega actual.

Pessoalmente, aguardo que este trabalho seja o primeiro passo de umha longa e exitosa carreira para umha banda que a partir da base do rock, e influenciada por outros ritmos como o metal, o hardcore ou o rap, nos achega umha lírica carregada de experiências vitais, de sentimentos e de luita com a que conseguem que sintamos como próprias cada umha das suas palavras espidas.

"As palavras espidas" já à venda na Fundaçom Artábria"

..10 euros ..

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogsoft