« Curso de Português no Cámpus de FerrolApresentaçom de "1996-2006. 10 anos luitando por Galiza" o DVD editado por Siareir@s Galeg@s »

Saudaçom da Fundaçom Artábria na VI Assembleia Nacional de AGIR

17-12-2007

  18:44:46, por artabria   , 129 palavras  
Categorias: Movimentos sociais

Saudaçom da Fundaçom Artábria na VI Assembleia Nacional de AGIR

Reproduzimos a saudaçom que a Fundaçom Artábria fijo chegar à organizaçom estudantil AGIR na sua VI Assembleia Nacional.

Da Fundaçom Artábria, da Terra de Trasancos, queremos parabenizar AGIR pola realizaçom da sua VI Assembleia Nacional, agradecendo o convite para vos acompanhar no acto de encerramento da mesma e transmitindo umha calorosa saudaçom, e lamentando nom poder estar hoje pessoalmente convosco.

Desejamos que os trabalhos deste novo encontro congressual do estudantado independentista sejam todo um sucesso e signifiquem um avanço firme em direcçom aos objectivos comuns que nos unem, nomeadamente o monolingüísmo social e o reintegracionismo.

Avante na defesa dos direitos lingüísticos da Galiza!

Na Galiza só em galego!

Fundaçom Artábria

Terra de Trasancos, 14 de Dezembro de 2007

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software