« Já activo o novo blogue sobre a actualidade lingüística na nossa comarcaA partir do dia 1 de Janeiro, vamos estar de olho no conflito lingüístico »

Recebemos 2008 com festa 'hortera' e música dos setenta, oitenta e noventa

01-01-2008

  20:55:55, por artabria   , 159 palavras  
Categorias: Local Social

Recebemos 2008 com festa 'hortera' e música dos setenta, oitenta e noventa

Temos memória e lembramos que o nosso centro social abriu nos últimos anos da década de noventa. Tomando essa data como referência, figemos umha viagem ao passado com músicas dos setenta, oitenta e noventa. A noite foi guiada polas Grekas Maiden, com as suas coreografias espectaculares, e a estética 'hortera' impujo-se entre o numeroso público assistente, que dançou até passadas as 7h da manhá.

Junto aos e às incondicionais das nossas festas de passagem de ano, numerosos novos amigos e amigas da Artábria aderírom à noite de festa, umha das melhores da história da Artábria. Como cançons mais coreadas da noite, fôrom eleitas "Galicia", de Pimpinela, e "O Trem", de Andrés do Barro.

Impossível narrar todo o vivido (e, nalguns casos, bebido...) mas, à espera de algum vídeo filmado ilegalmente, deixamos-vos algumhas imagens que reflectem parte do ambiente com que recebemos o novo ano de 2008...

1 comentário

Comentário de: carol [Visitante]  
carol

que maaaagooooa!! quen me dera pasar o fin de ano con todo-los colegas hosteras!!! bicos horteras/os artabricas/os!

05-01-2008 @ 20:30
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software