« Gentalha do Pichel e Vereadora da Cultura de Ferrol também querem Dia das Letras '09 para CarvalhoMiguel de Lira e Eliseo Zaera também querem um Dia das Letras para Carvalho Calero »

Quaresma? que quaresma? Laconada a fartar no último sábado de Fevereiro!

08-02-2008

  00:25:16, por artabria   , 99 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia

Quaresma? que quaresma? Laconada a fartar no último sábado de Fevereiro!

Pois é. Vamos prolongar o mais que pudermos a festa da carne, por mais que pese à Conferência Episcopal, e homenagearemos o serviçal porco, ingrediente fundamental da nossa gastronomia nacional, com umha ceia no sábado 23 de Fevereiro, onde nom faltará nengum componente de umha mesa galega de Entruido.

Por 12 euros, podes participar na festa gastronómica que incluirá laconada e sobremesa de Entruido, licores e cafés. Contamos contigo. Passa polo balcom para te inscreveres e vemo-nos no dia 23, a partir das 21h30, para mais umha ceia de irmandade ártabra.

Se é que nom respeitamos nada...

[youtube]kZLqnycdJ24[/youtube]

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free open source blog