« Neste fim de semana viajamos a Guimarães e ao PortoEstás interessad@ em gerir o balcom do Centro Social? »

Solidariedade com Daniel Lourenço, julgado por denunciar a presença de ?Galicia Bilingüe? em Trasancos

23-04-2008

  00:56:00, por artabria   , 194 palavras  
Categorias: Comissom de Língua

Solidariedade com Daniel Lourenço, julgado por denunciar a presença de ?Galicia Bilingüe? em Trasancos

A Fundaçom Artábria quer manifestar o seu enérgico protesto polo julgamento que terá lugar em Ferrol no dia 24 de Abril contra um sócio da nossa entidade, Daniel Lourenço, denunciado por membros da polícia espanhola por participar numha concentraçom em Narom contra a presença do colectivo anti-galego ?Galicia Bilingüe?.

Enquanto o nosso idioma atravessa a pior situaçom da nossa história, pola falta de umha política lingüística que verdadeiramente favoreça o a recuperaçom do uso social, as autoridades continuam a criminalizar os sectores mais comprometidos com o galego.

A Fundaçom Artábria já manifestou no seu dia o rejeitamento à presença provocatória dos ultras de ?Galicia Bilingüe? na nossa comarca. Agora temos que rejeitar o rasto repressivo que deixou, graças à cumplicidade policial.

Reclamamos a livre absolviçom de Daniel e de todos os galegos e galegas envolvidos em denúncias policiais semelhantes por defenderem a nossa língua e chamamos a participar na concentraçom que terá lugar o dia 24 de Abril nos Julgados de Ferrol.

É de justiça.

Ferrol, 23 de Abril de 2008
Fundaçom Artábria

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

b2