« Sebas Mendez explicou-nos porque Angel Cristo, Joselito e Maradona som a mesma pessoaMonólogos e música hard core neste fim de semana »

Sucesso das actividades do Dia das Letras

21-05-2008

Sucesso das actividades do Dia das Letras

No passado sábado, comemoramos o Dia das Letras com diversas actividades. A jornada começava no meio-dia na praça de Rosalia de Castro, em Sam Joám de Filgueira, com um acto convocado pola associaçom vicinal do bairro e no qual participamos junto a outras entidades culturais e vicinais de Ferrol.

Após a oferta floral ao pé da estátua que Rosalia tem na praça e a intervençom do presidente da entidade vicinal convocante, os membros da Fundaçom Artábria Silvia Casal e Leandro Lamas representárom o relato ?Na oficina de obxectos perdidos? da autoria de Sechu Sende e publicado no seu exitoso Made in Galiza.

@s companheir@s da Revolta de Trasancos, que tocárom várias peças tradicionais, encerrárom o acto interpretando o Hino Nacional.

A Fundaçom Artábria aproveitou o acto para reivindicar novamente a dedicatória do Dia das Letras 2009 para Carvalho Calero despregando umha grande faixa de papel.

Após o acto, organizamos um jantar de confraternizaçom no nosso Centro Social, com a participaçom de várias dúzias de sóci@s.

Já na sobremesa e após degustarmos um bom Licor café, chegou mais umha foliada ártabra. A surpresa da jornada foi o espectáculo de Fiz, um pequeno grande mágico, que tem um prometedor futuro no mundo do ilusionismo.

A jornada concluía com o concerto de Bossa Nova de Ramom Bermejo e Pablo Seoane Duo, num lotado Centro Social.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution CMS