« Fim de semana de reaggee e folkCámara Municipal de Ferrol anuncia compra da casa natal de Carvalho Calero »

Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego': Carvalho ficou a ser um pouco mais bem conhecido em Ferrol

30-05-2008

  16:30:25, por artabria   , 267 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Palestras e debates

Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego': Carvalho ficou a ser um pouco mais bem conhecido em Ferrol

Para isso servírom as Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego', que findárom ontem mesmo, após três tardes e umha manhá de análise e divulgaçom, por parte de especialistas na matéria, das diferentes parcelas do rico pensamento do autor e intelectual ferrolano.

A nossa intençom foi avivar a chama da memória do nosso povo, lembrarmos colectivamente que a nossa cultura nacional tem figuras gigantescas que entregárom o melhor das suas vidas ao cultivo e crescimento da nossa cultura, à dignificaçom da nossa língua.

Dentre essas figuras, Carvalho é sobranceira no século XX. Assim pudemos comprová-lo escuitando as análises sobre as suas investigaçons literárias (com Xosé María do Barro), o seu trabalho como filólogo (com José Martinho Montero Santalha), sobre as suas obras socilingüísticas (com Maurício Castro), e sobre os diferentes géneros que trabalhou como criador de literatura (com Carmen Blanco na palestra sobre poesia e Araceli Herrero Figueroa na de teatro).

Queremos agradecer publicamente a colaboraçom de todas elas, e também do historiador Bernardo Máiz, que enquadrou a vida de Carvalho na história do século XX galego.

Anunciamos também a próxima publicaçom impressa das comunicaçons apresentadas a estas Jornadas e que nos próximos dias esperamos poder disponibilizar os áudios de todas as intervençons.

Recomendamos também visitar a galeria de imagens das Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego', que podem ser visitadas na seguinte ligaçom:

http://www.flickr.com/photos/27244117@N08/sets/72157605339522611/

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multiblog engine