« Jornada antifascista com palestras e música na Fundaçom Artábria | Celebra no bairro de Esteiro a noite das lumeiradas » |
Na defesa do território é a legenda escolhida na oitava ediçom (já oito!) do nosso Festival, depois de 12 meses marcados especialmente polo bulir dos movimentos sociais e populares galegos em torno de umha grande problemática comum a todo o território, mas diversificada em mil agressons localmente dirigidas polo capital e as instituiçons públicas ao seu serviço.
O VIII Festival da Terra e da Língua decorre neste ano nos próximos 18 e 19 de Julho, como sempre desde 2001, no Moinho de Pedroso.
Embora o calendário de actividades nom esteja fechado, podemos adiantar parte da agenda desta oitava ediçom.
A respeito da parte musical, na sexta-feira 18 contaremos com a música galega de Cuchufellos, Chámalle Xis! e os Ulträqäns. Já no sábado, apartir das 22h, subirám ao cenário de Pedroso os galegos Machina e Dandy Fever, além do grupo de Euskal Herria Amaiur.
A mesa de debate levará a legenda do festival e estará composta por membros de ADEGA, Verdegaia, SOS Courel e Comité Cidadao de Emergência para a Ria de Ferrol.
No que respeita ao festivalzinho para as crianças, contaremos com o pequeno grande mago Fiz e com os monicreques da companhia Titeres Cascanueces.
Sem esquecermos o ámbito desportivo, haverá campeonato de matraquilhos e esperamos contar novamente com a presença da Liga Nacional de Bilharda e o seu free-style.
Nos próximos dias apresentaremos o programa completo. Estai atent@s!
que bom!
um ano máis o festival da terra e da língua!