« Leo e Arremecaghona apresenta Hai CuTrapalhada apresenta 15.002: Espirito de Loita »

X anos de Fundaçom Artábria: 3.650 dias em galego!

25-09-2008

  13:23:11, por artabria   , 472 palavras  
Categorias: Concertos, Actividades mês a mês, Palestras e debates

X anos de Fundaçom Artábria: 3.650 dias em galego!

Já temos disponível o programa (in)completo das actividades previstas para celebrarmos os dez anos do nosso Centro Social (já vam dez!).

- Na sexta-feira 26 de Setembro às 22h, Leo e Arremecaghona apresentará o livro publicado por Xerais ?Hai cu? com um espectáculo multimerda. Di que vai fazer todo o que fai normalmente no váter: esbardalhar monologando, fazer pintagens poéticas e tocar e cantar (que é o sítio que melhor acústica tem).

- No Sábado 27 de Setembro, às 21h, organizamos no Restaurante Cantábrico, em Fene, umha ceia de confraternizaçom para celebrar estes dez anos de trabalho polo reintegracionismo lingüístico, o monolingüismo social e na defesa da nossa cultura. Antes da ceia, projectarám-se imagens que resumirám o trabalho do nosso Centro Social nestes anos.
Também haverá música com umha actuaçom surpresa.

- No Sábado 4 de Outubro, às 22h, actuará por segunda vez no nosso Centro Social o multi-instrumentista brasileiro Sérgio Tannus. Sérgio Tannus possui umha vasta experiência em composiçom e arranjo, que pode ser verificado nos seus trabalhos gravados nos CDs de diversos cantores como: Lilian França, Raul Menezes e Coral da Casa das Meninas (infantil), onde também actuou como produtor musical (gravaçom, mixagem e masterizaçom), todos lançados polo selo Niterói Discos. Fijo a pré-produçom dos CDs do grupo Boca Que Usa e Fala do Sol, entre outros trabalhos.
O preço do bilhete é de 3 euros para as pessoas nom sócias e 2 euros para @s sóci@s.

- Na sexta-feira, 10 de Outubro, às 22h, contaremos com as contadas do actor viguês Cándido Pazó. O preço do bilhete é de 3 euros para pessoas nom associadas e 2 euros para as associadas.

- Na sexta-feira, 17 de Outubro, também às 22h, chega desde Fene umha das mais conhecidas contacontos do nosso país: Paula Carvalheira. O preço do bilhete será também de 3 euros e 2 euros.

- No sábado 25 de Outubro, o escritor João Aveledo apresentará o seu trabalho ?Arceia? editado pola Fenda Editora.
Após a apresentaçom do livro, contaremos com a actuaçom do actor galego Quico Cadaval, que nos trará os seus contos à Fundaçom Artábria. Será a partir das 22h e o preço do bilhete é de 3 euros para pessoas nom associadas e 2 euros para pessoas associadas.

- Na sexta-feria 31 de Outubro, às 22h, contaremos com a obra de teatro ?Mentes Retelhadas?, por parte da Associaçom Teatral Aturujo de Melpómene. O preço será de 2 euros para sóci@s e 3 euros para nom sóci@s.

Fica atento ou atenta ao nosso web (artabria.net) para conheceres mais activades que vaiamos incluindo no programa do X aniversário nos próximos dias.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution