« Artábria opujo-se à presença de 'Galicia Bilíngüe' em FerrolRecuperamos a História da Língua em Banda Desenhada com formato de fácil leitura »

Nesta sexta-feira, castanhas assadas e monólogo cómico com Pedro Brandariz

29-10-2008

  17:44:40, por artabria   , 186 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia, Teatro e conta-contos

Nesta sexta-feira, castanhas assadas e monólogo cómico com Pedro Brandariz

Para recebermos Novembro, vamos enfeitar o Centro Social com cabaças medonhas e, nesta mesma sexta-feira, assaremos umhas castinhinhas que poderás degustar de graça. Será a partir das 20h30 e, a seguir, contaremos com um espectáculo humorístico, com o clown Pedro Brandariz, às 22 horas, como parte dos actos polo X Aniversário da Fundaçom Artábria.

Queres saber mais sobre Pedro Brandariz? clica abaixo e lê mais:

Pedro Brandariz, autor e actor do monólogo P.G.U. que agora apresentamos na Artábria, tem um amplo currículo teatral. Procede do mundo do clown (modalidade teatral que pom em prática em diferentes companhias) ainda que também trabalhou em companhias de teatro mais clássico, teatro infantil, et cetera. Também participou em diferentes curtas de cinema.

Na sua formaçom tem trabalhado com os melhores mestres do clown: Leo Bassi, Carlo Colombaioni, Eric de Bont, Elliot, Jango Edwards, Loco Brusca, e outr@s.

Em definitivo, um actor que bebe de fontes teatrais mui diversas para oferecer neste caso um espéctaculo em que se misturam todas essas variedades.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

open source blog software