« O Manual de Iniciaçom à Língua Galega, de 1998, em formato digital de fácil leituraArtábria opujo-se à presença de 'Galicia Bilíngüe' em Ferrol »

Noite molhada de cabaças, castanhas e risos na Artábria

01-11-2008

  14:51:54, por artabria   , 105 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia, Teatro e conta-contos

Noite molhada de cabaças, castanhas e risos na Artábria

Tal como anunciamos em dias passados, ontem recebemos o Inverno com umha noite de festa molhada pola forte chuva que caiu todo o dia e toda a noite em Ferrol. Apesar da água, a convocatória funcionou e a resposta foi boa: numerosas pessoas, amigas e amigos da Artábria, vinhérom comer umhas castanhas assadas, beber uns copos e desfrutar do espectáculo cómico de Pedro Brandariz.

Oferecemos-vos a seguir umha selecçom de imagens da noite de cabaças, castanhas e risos que foi esta sexta-feira no nosso Centro Social e, se nom pudeste vir desta, esperamos contar contigo na próxima.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution