« Este natal abramos-lhe as portas ao Apalpador!!! | Rojo Dos trouxérom descarga de adrenalina em galego » |
Publicado com sucesso pola nossa entidade em 1999, o Gong anda perto de cumprir umha década e fai-no com boa saúde. Há uns meses difundimos a reediçom gratuita em PDF e agora, continuando com a publicaçom de materiais em formato digital que facilita a leitura no ecrám, penduramos a ligaçom para o poemário do reconhecido autor de Escairom.
Se ainda nom o conhecias, esta é a ocasiom para o leres. Clica em cima para aceder ao texto em tamanho maior.
Companheiros/as,
Está bem a ideia de ré-disponibilizar o livro do Carlos, parabéns. Mas lembro-vos que o pós-fácio fora já publicado como texto independente na Çopyright 100047 (isto é 47), no ano de 1997: http://www.udc.es/dep/lx/cac/sopirrait/sr047.htm , antes da vossa edição digital e desta reedição, quando fazer edições digitais era, a propósito, bastante mais complexo de todos os pontos de vista. Simplemente, estes factos mencionam-se, e não o vejo mencionado nem na vossa edição, nem na reedição, nem nesta notícia.
-celso
Celso Alvarez Cáccamo
Por distracçom sem qualquer intençom, e ao contrário do que na primeira ediçom em papel, nesta omitiu-se que o posfácio fora já publicado como texto independente na Çopyright 100047, no ano de 1997: http://www.udc.es/dep/lx/cac/sopirrait/sr047.htm. Pedimos desculpa polo esquecimento.
Fundaçom Artábria.