« O companheiro Gonzalo e a companheira Aramita trouxérom informaçom em primeira mao sobre a realidade venezuelanaImagens da III Festa Sing Star »

Nesta sexta-feira, às 20 horas, resposta mais ampla em solidariedade com o povo palestiniano

08-01-2009

  00:32:56, por artabria   , 145 palavras  
Categorias: Movimentos sociais

Nesta sexta-feira, às 20 horas, resposta mais ampla em solidariedade com o povo palestiniano

Durante os últimos dias, novas entidades aderírom à dinámica mobilizadora em solidariedade com a Palestina frente à aniquilaçom da populaçom civil de Gaza pola maquinaria de guerra do Estado terrorista de Israel.

De novo, nesta sexta-feira, colectivos e pessoas de Ferrol concentraremo-nos na praça de Amada Garcia, em frente da sede da Junta da Galiza, contra o terrorismo sionista e em solidariedade com a Palestina. Eis as entidades convocantes:

ADEGA, Asociación Fervesteiro, Asociación Cultural Fuco Buxa, Asociación Veciñal de Esteiro "Fontelonga", Asociación Veciñal "O Rosario - Inferniño", Acsur-Las Segovias, Briga, Comité de Empresa de MEGASA, Confederación Sindical Galega (CIG), Colectivo Ártabra 21, Esquerda Unida,, Fundaçom Artábria, Galiza Nova, Marcha Mundial das Mulheres, NÓS-Unidade Popular (NÓS-UP), OSPAAL Galicia, Partido comunista de Galicia (PCG), Siareir@s Galeg@s, Sindicato Comarcal de CCOO, Verdegaia.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by open-source CMS software