« Com Cesk Freixas, saboreamos a cançom catalá de intervençomArtábria também estivo na manifestaçom nacional em solidariedade com a Palestina »

Em Março, viajamos a Lisboa. Vés connosco?

21-01-2009

  17:06:27, por artabria   , 231 palavras  
Categorias: Roteiros, Comissom de Língua

Em Março, viajamos a Lisboa. Vés connosco?

Depois do sucesso da experiência no ano passado, quando co-organizamos com o Departamento de Português da Escola de Idiomas de Ferrol umha viagem para conhecer Guimarães e o Porto, neste ano repetimos a fórmula para chegarmos mais longe: quatro dias em Lisboa, no mês de Março.

Tal como no ano passado, participamos na organizaçom de umha viagem para conhecer um novo lugar no vizinho Portugal. Desta vez vai ser a capital, Lisboa, entre os dias 19 e 22 de Março, de quinta a domingo.

A viagem será de autocarro e o prazo de inscriçom para sócios e sócias da Artábria conclui no dia 6 de Fevereiro ou antes, no momento em que o autocarro estiver lotado.

O preço aproximado da viagem será de 185 euros, incluindo a dormida num hotel de três estrelas e o almorço (nom o jantar, merenda e ceia).

Visitaremos, entre outros lugares, Sintra, Estoril, Cascais, a Torre de Belém, o Mosteiro dos Jerónimos e o Castelo de São Jorge. Também, no caminho, pararemos para visitar Coimbra, Alcobaça e Óbidos.

Para a inscriçom, os sócios e sócias da Artábria podedes passar polo balcom do Centro Social, pagando no momento da mesma.

Continuaremos a informar sobre as novidades que se forem produzindo nesta actividade, que já está em andamento.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free blog tool