« Sebas Mendes na Fundaçom Artabria neste sábadoSorteamos umha cesta de Entruido »

Solidariedade com os centros sociais ameaçados polo Partido Popular em Compostela

11-02-2009

  17:36:21, por artabria   , 199 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Documentos, Língua, Movimentos sociais

Solidariedade com os centros sociais ameaçados polo Partido Popular em Compostela

A Fundaçom Artábria quer fazer pública a sua solidariedade com os companheiros e companheiras dos centros sociais Henriqueta Outeiro e o Pichel, de Compostela, em resposta à campanha de difamaçons e caça às bruxas lançada polo Partido Popular compostelano.

Ambos locais tenhem suficientemente contrastada a sua actividade comprometida com a nossa língua, com a nossa cultura e direitos nacionais, perante os seus respectivos bairros, os únicos capacitados para avaliar esse trabalho. Nengum censor espanholista poderá fazer calar as vozes dos centros sociais e cada ataque ou difamaçom lançada contra um deles será umha agressom contra todos os espaços que, de maneira semelhante, vimos trabalhando em diferentes lugares da Galiza em defesa dos nosso direitos colectivos como povo.

A proposta de clausura de centros sociais dedicados a defender e normalizar o nosso idioma é a melhor prova da natureza intolerante e antigalega dos que a formulam, neste caso o porta-voz do PP compostelano, Gerardo Conde Roa.

A Fundaçom Artábria estende a sua solidariedade às 10 pessoas agredidas, detidas e criminalizadas por defenderem com dignidade os nosso direitos lingüísticos em Compostela no passado dia 8 de Fevereiro.

Ferrol, Trasancos, 11 de Fevereiro de 2009

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution