« Sebas contou-nos o que se passaria se @s galeg@s controlássemos a máfia dos EUA nos anos 30Sebas Mendes na Fundaçom Artabria neste sábado »

Actividades previstas para a segunda quinzena de Fevereiro

14-02-2009

  17:17:46, por artabria   , 287 palavras  
Categorias: Local Social

Actividades previstas para a segunda quinzena de Fevereiro

Apresentamos a programaçom mais destacada para a segunda quinzena do mês de Fevereiro no nosso Centro Social:

Os proximos dias 13 e 14 de Fevereiro a partir das 18:00 da tarde esta organizado um obradoiro de objectos decorativos de Entruido em que realizaremos umha serie de elementos ornamentais próprios desta época como máscaras, bonecos... que poderemos utilizar para dar um aspecto acorde com estas datas o nosso local.

No sábado 14 teremos novamente no nosso local a partir das 22:30 apresentando o seu novo espectáculo “2x1” em que recolhe os melhores momentos dos seus dous ultimos monologos “A mafia galega, o que puido ser e nom foi” e “Joselito, Angel Cristo e Maradona som a mesma pessoa”.

No sábado dia 21 será o momento dos disfarces, quando, em palavras de Pim Patinho, sócia da nossa entidade “A festa mais teatral por excelência, onde cada quem escolhe a sua personagem e representa o papel que quiger; onde a ordem se subverte, onde muda o estabelecido, as normas aprendidas e onde a crítica tinge todo o que os seres humanos tenhem criado nisso que chamamos sociedade.”

O dia 22 de Fevereiro a partir da 13:00 temos programado um domingo gastronómico, dedicado os produtos próprios de entruido: chulas, chouriço, orelhas, filhoas,...

Podes ler o texto completo no nosso blogue na seguinte ligaçom:

http://agal-gz.org/blogues/index.php/artabria/2007/02/16/entruido_entruido#more2184

A terça de Entruido, 24 de Fevereiro, a partir das 20:30 realizará-se o sorteio da cesta de Entruido formada por umha cheia de produtos típicos de Entruido, adquiridos na sua maior parte na cooperativa de consumo responsável "A Xoaniña", podendo-se adquirir participaçons até o mesmo dia do sorteio.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software