« Noite de Ska galego-francesa com Trapalhada e Les Morues25 de Março: Homenagem a Carvalho Calero »

Crónica da festa catalá

25-03-2009

  18:09:45, por artabria   , 200 palavras  
Categorias: Concertos

Crónica da festa catalá

Após o bom sabor de boca deixado na anterior visita do cantor de Vila-Franca, Cesk Freixas, na sexta-feira passada repetíamos experiência catalá por partida dupla com o cantor Josep Romeu e o grupo de folc-fusom Banda Barretina.

Dávamos assim continuidade às actividades coorganizadas entre a nossa Fundaçom e L´Ambaixada, um colectivo de pessoas dos Països Catalans residentes na Galiza, que tratam de que conheçamos um bocado mais a realidade política e social dos PPCC.

Josep Romeu, cantor de Tarragona, foi quem encetou esta jornada catalá, apresentando-nos os temas do seu primeiro trabalho, como ?Llengua meva? ou o que da nome o disco ?Petjades?

Após o de Tarragona, chegou a vez da Banda Barretina, umha agrupaçom de folque-fusom composta por 8 pessoas que nom deixou indeferentes as pessoas que assistírom ao concerto com a sua demonstraçom de energia e potência sobre o cenário,

Após o concerto, a festa continuou no café-bar com umha improvisada foliada.

@s amig@s de L`Ambaixada mostrárom o seu apoio à campanha que a Fundaçom Artábria promove para que se dedique o Dia das Letras 2010 a Carvalho Calero.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software