« Artábria reivindicou Rosalia e o galego na véspera do Dia das LetrasEste sábado celebra o Dia das Letras na Artábria com Kogito »

Actividades na semana das Letras na Artábria

13-05-2009

  14:41:30, por artabria   , 254 palavras  
Categorias: Concertos, Comissom de Língua, Movimentos sociais

Actividades na semana das Letras na Artábria

- Quinta-feira 14 de Maio ás 20:00, projectaremos ?Línguas cruzadas?, um documentário sobre a situaçom do galego entre a mocidade, mostrando em base a testimonios de jovens de diferentes localidades do país falando sobre as súas experiências pessoais com a língua.

- Sexta-feira 15 de Maio ás 20:00, acabaremos este pequeno ciclo de documentários arredor da língua com a projecçom de ?Lusofonía, a (r)evolução?, documéntário que retrata a música no espaço lusófono, partindo de um movimento musical que emerge da cidade de Lisboa, mais estabelece ponte com Africa (Angola, Moçambique, Cabo verde,...) e o Brasil.

- Sábado 16 de Maio a partir das 12:00 horas, na praça de Rosalia de Castro no bairro de Sam Joám, participaremos como todos os anos no acto unitário no monumento a Rosalia, com motivo do Dia das Letras. Umha vez concluído o acto, poderemos desfrutar de uns peticos no Centro Social da Fundaçom Artábria.

À noite, a partir das 22:00, apresentando o seu novo cd ?Autómatas?, contaremos com o ská viguês de Kogito.. O preço para esta actuaçom é de 3 euros para sóci@s e 4 euros para pessoas nom asociadas, podendo comprar-se o bilhete mais o cd a um preço de 8 euros.

- Domingo 17 de Maio, a partir das 12:15 na Alameda de Compostela, a Fundaçom Artábria fará parte do bloco ?Galego sempre mais? (+info: www.galegosempremais.net )na manifestaçom nacional pola língua.

1 comentário

Comentário de: Jessica [Visitante]
Jessica

Ola como eu faço para participar da semana de letras??? Virtual tem como???
Obrigada.

14-05-2009 @ 18:42
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software