« Noite de punk-rock com Esquios na Fundaçom ArtábriaArtábria reuniu-se com a RAG para transmitir a reivindicaçom do próximo Dia das Letras para Carvalho Calero »

Já estám cá as Olimpíadas de Esteiro 2009

09-06-2009

Link permanente 23:53:48, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 177 palavras, 249 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Cultura e tradiçons

Já estám cá as Olimpíadas de Esteiro 2009

O próximo dia 13 de Junho e durante dous dias, darám início as Olimpíadas de Esteiro 2009 no campo de Ferrándiz, macroevento desportivo co-organizado entre a AV Fontelonga, A.C. Fervesteiro e a Fundaçom Artábria.

Continua:

Os jogos começarám o sábado 13 a partir das 11h com a modalidade de brilé em equipas de 6 pessoas. A partir das 16h celebrarám-se as primeiras eliminatórias de chave, e às 20h será a turma do tiro de corda, podendo participar em grupos até os 450 Kg.

Na manhá do domingo a partir das 11:30h começarám as primeiras eliminatórias da bilharda em equipas de 3 pessoas. Na jornada de tarde, às 16h os atira-balas tomarám o protagonismo, para umhas horas depois, às 19h da tarde, finalizar estas duas jornadas de jogos, celebrando-se as finais de chave e bilharda.

Para rematar haverá um acto de encerramento de estas I Olimpíadas de Esteiro 2009.

Tiro de corda

Bilharda

Brilé

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Horário de Abertura
- Terças a quintas 19.30h-22.30h
- Sextas e Sábados 19.30h-02.30h

Em Abril de 1998 nasce a Fundaçom Artábria, em Setembro do mesmo ano inaugura o seu Centro Social. A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54. O Código de Identificaçom Fiscal (CIF) é G15645518. A morada está na Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao Esteiro-Ferrol (Galiza. Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Maio 2012
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

Ligaçons

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Baiuca Vermelha - Ponte Areias Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo

Ferramentas do usuário

blog engine