« «Apresentação do Projecto de Léxico da Galiza elaborado pela AGLP para o Vocabulário e Dicionário Comuns para toda a Lusofonia»Já estám cá as Olimpíadas de Esteiro 2009 »

Noite de punk-rock com Esquios na Fundaçom Artábria

10-06-2009

  00:20:24, por artabria   , 191 palavras  
Categorias: Concertos

Noite de punk-rock com Esquios na Fundaçom Artábria

O passado sábado tínhamos umha nova actuaçom musical na Fundaçom Artábria. Desta vez era o grupo de punk-rock de A Estrada Esquios que escolhia dentro da sua gira de apresentaçom do seu novo cd, o nosso centro social.

Os de A Estrada com o seu som, figerom-nos lembrar as velhas bandas de punk-rock inglesas que provocarom a apariçom de este estilo lá polo ano 1977 nos bairros obreiros de Londres.
O set-list que mostraron-nos esta noite foi umha mistura entre velhos temas, algumha versom, e novos temas do que é, até o momento o seu ultimo e recem publicado trabalho ?Eche o que hai!?.
Durante o concerto puderon-se escuitar berros de apoio a Xurxo Souto e o seu programa ?Aberto por reformas?, que depois de umha decisom da nova direcçom da Radio Galega, decidiu prescindir de el e do rol que mantinha defendendo o seu programa desde há já 3 anos.
Com o tema ?Galiza, festa rachada? e depois de algo mais de umha hora os Esquios despediron-se das perto de umha trintena de pessoas presentes no local que desfrutarom da actuaçom da banda estradense.

1 comentário

Comentário de: CS Aturujo [Membro]  
CS Aturujo

quando tere-mos novas do festival da terra e da língua?? fica-mos atentas…

10-06-2009 @ 01:35
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software