« Fundaçom Artábria homenageará Carvalho Calero no centenário do seu nascimentoFerrol recebeu o Solstício de Verao: Esteiro também, na Artábria »

Na passada sexta comemoramos Dia do Orgulho

30-06-2009

  02:25:05, por artabria   , 203 palavras  
Categorias: Local Social, Palestras e debates

Na passada sexta comemoramos Dia do Orgulho

Como tínhamos anunciado, na passada sexta a Fundaçom Artábria comemorou o Dia do Orgulho com umha palestra, organizada conjuntamente com Galentendo (colectivo pola normalizaçom da diversidade sexual de Trasancos).

A palestra começou a volta das 20.30hs com a participaçom de Laura Bugalho, Rubém Centeno, Lella e Silvia Penide, assim como de un numeroso grupo de assitentes, por volta de 25 pessoas. A palestra, focalizada num principio em como o colectivo LGTB se fazia visível na sociedade, mudou logo para um debate aberto entre intervenientes e assistentes, defendendo-se de umha forma clara a necesidade de ter um movemento Queer, já que o actual modelo institucional para a defesa dos direito do colectivo LGTB ficou atrasado.

Outra das cousas que se falárom foi da necessidade de que educaçom, tanto em colégios como em institutos, e que o ensino vaia além do relato de que há distintos tipos de sexualidades, chegando-se a umha educaçom emocional da mocidade, já que se constatou a existência de umha sociedade bicéfala entre os adolescentes, por un lado um sector ultraconservador machista e homofóbico e por outro umha sociedade normalizada onde se assume a diversidade sexual como algo normal.

Logo da palestra tivo lugar umha concorrida pinhcada a cargo de DJ Agostinho

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogging tool