« Apresentamos programa completo festival da Terra e da LínguaOs grupos do Festival »

I campeonato de futebol 3x3 Joga Bonito

10-07-2009

  17:28:28, por artabria   , 769 palavras  
Categorias: Concertos

I campeonato de futebol 3x3 Joga Bonito

Disponibilizamos o regulamento do campeonato de futebol 3x3 Joga Bonito que será umha das novidades do IX Festival da Terra e da Língua. Para apontar-se lembra que tés como data límite o mesmo sábado 18 de Julho no balcom do festival antes das 14h00.

REGULAMENTO DO CAMPEONATO DE FUTEBOL 3X3
JOGA BONITO

REGLA I.- TERRENO DE JOGO. Será de erva com umhas dimensions de 11x15m.

REGLA II.- EQUIPAS. O jogo será entre duas equipas compostas cada umha por 3 jogadores/as, nom existe a figura do guarda-redes, nom podendo tocar a bola com a mao nengum jogador.

No jogo podem-se apresentar também 1 suplente, o/a qual pode entrar no terreno de jogo em qualquer momento da partida, e depois de que @ jogador/a que substitui tenha abandonado o mesmo. @s jogadores/as sustituid@s podem voltar a participar no jogo.

Nom se poderám inscrever mais de 4 jogadores/as por equipa.

O custo de inscriçom é de 3 euros que será pago no momento da inscriçom
O prazo límite para se inscrever será o próprio sábado antes das 14hh00.

A idade mínima para participar será de 14 anos.

A equipa deve estar no campo antes de começar o jogo; nom haverá tempo de cortesia, dando-se por perdido o jogo à equipa que nom estiver presente.

REGLA III.- DURAÇOM. Os jogos terám umha duraçom de 10 minutos sem intervalo, ou bem até que, sem se cumprir o tempo, umha das equipas marcar antes que o seu contrário 3 goles.

REGLA IV.- PONTAPÉ DE SAÍDA. Realizará-se para dar início ao jogo, umha vez realizado o sorteio, e depois de conseguir cada golo, para reanudar o jogo.

REGLA V.- LANÇAMENTO LATERAL. Se a bola sae do recinto por um dos laterais porá-se em jogo mediante um saque de banda. Realizará-se com as maos.

REGLA VI.- PONTAPÉ DE BALIZA. Quando a bola saia do terreno de jogo polos fundos, realizará-se um pontapé de baliza. Realiza-se com os pés.

REGLA VII.- ÁREA DE META. Na defesa, nom poderá tocar-se a bola dentro da area de meta, sendo sancionado com o lançamento de penálti.

Também nom se poderá marcar golo dentro da mesma.

REGLA VII.- PENÁLTI. A marca de penálti situará-se a 9m. da linha de meta. Os jogadores deverám estar no interior do campo de jogo, detrás do jogador que vai lançar o penálti. Na baliza nom haverá guarda-redes.

Será castigado com penálti o toque da bola com a mao ou quando, com umha falta, se evite umha clara jogada de golo.

REGLA VIII.- TIROS LIVRES. Todos os tiros livres som directos, excepto as faltas que se considerarem penálti. No momento do lançamento, só poderá haver um/ha jogador/a contrári@ entre a baliza e a bola. Este jogador deverá estar a umha distáncia mínima de 4 metros.

REGLA IX.- @ ÁRBITRO. Nom existe a figura d@ arbitr@, serám @s jogadores/as @s que controlem o jogo com responsabilidade, respeito e companherismo.

Haverá um/ha controlador/a por parte da organizaçom, que em caso de conflito terá a última palavra e actue de mediador/a.

Um comité de competiçom composto por pessoas da organizaçom decidirám as sançons perante condutas antidesportivas e/o antiregulamentares.

REGLA X.- COMPETIÇOM. Haverá umha primeira fase com 4 grupos que se jogará por meio de liguinha.

Classificando-se os dous primeiros de cada grupo que se enfrentarám em eliminatória a jogo único. Em caso de empate a pontos na liga prévia, terá-se em conta o gol average.

O Jogo ganho serám 3 pontos
O jogo empatado será 1 ponto
O jogo perdido será 0 pontos.

O sorteio dos grupos terá lugar às 15.00 no campo de jogo.

Os grupos de classificaçom estarám expostos polo recinto para que todas as equipas observem os grupos e os horários dos seus jogos.

ANEXOS

ANEXO I Nas rondas eliminatórias em caso de empate o encontro resolverá-se mediante penáltis.

ANEXO II. Nom será permitido o uso de nengum objeto considerado pola organizaçom como perigoso para a prática de desporto.

QUALQUER ASPECTO QUE NOM SE RECOLHAM NAS PRESENTES BASES RESOLVERÁ-SE AO CRITÉRIO DO COMITÉ DE COMPETIÇOM.

As equipas ganhadoras receberám os seguintes prémios:

1º Classificado: 50 euros em consumiçons
2º Classificado: 30 euros em consumiçons
3º Classificado: 15 euros em consumiçons
4º Classificado: Lote de material da Artábria

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software