« Pregom de Lídia Senra no IX Festival da Terra e da LínguaEm Setembro, vamos à Festa do Avante! »

O governo municipal presidido por Vicente Irisarri nom quer ferrolanear em galego

16-08-2009

  18:03:58, por artabria   , 316 palavras  
Categorias: Comissom de Língua

O governo municipal presidido por Vicente Irisarri nom quer ferrolanear em galego

Testemunhos críticos de diferentes vizinhos e vizinhas que já participárom no passeio de barco pola ria, que inclui ceia, música e a informaçom fornecida por umha guia turística, confirmam umha nova medida espanholizadora da área municipal de Promoçom Turística, que dirige Ramón Veloso.

A Fundaçom Artábria, que conta com um representante no Conselho Municipal de Língua, organismo presidido polo também integrante do Governo municipal Manuel Santiago, tem que fazer pública, mais umha vez, a queixa pola exclusom do galego da exposiçom da pessoa encarregada de dar informaçons culturais e sobre o meio natural da comarca às pessoas que participam na viagem marítima incluída no programa de actividades 'Ferrolaneando'.

O uso exclusivo do espanhol, mais umha vez, deixa em evidência a falta de vontade do actual governo na hora de recuperar um dos principais sinais de identidade do povo de Ferrol: o idioma galego. O facto é mais grave se tivermos em conta que existe umha Ordenança Municipal de Normalizaçom Língüística aprovada unanimemente há mais de umha década, um Plano de Normalizaçom Lingüística municipal aprovado da mesma maneira, e um organismo de participaçom como é o Conselho Municipal de Língua onde o representante da Fundaçom Artábria está a denunciar, em cada reuniom, os contínuos incumprimentos dos compromissos referentes à extensom dos usos sociais do galego.

A Fundaçom Artábria, como outras entidades e muitas pessoas a nível individual, considera imprescindível umha mudança na política lingüística do actual governo municipal de Ferrol, em maos do PSOE. Caso essa rectificaçom nom se produza, a nossa entidade estudará a pertinência da continuidade do seu representante no Conselho Municipal de Língua, dada a manifesta inoperatividade desse organismo.

Fundaçom Artábria
Ferrol, 15 de Agosto de 2009

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution