« Entrevista em Radio Fusión com Rebeca Bravo e Maurício Castro sobre a mobilizaçom pola língua desta sexta-feira25 de Setembro: manifestaçom em defesa da língua em Ferrol »

Programa de actividades polo XI Aniversário da Fundaçom Artábria

20-09-2009

  23:51:10, por artabria   , 221 palavras  
Categorias: Local Social

Programa de actividades polo XI Aniversário da Fundaçom Artábria

Neste mês de Setembro, a Fundaçom Artábria cumpre onze anos, tantos como os decorridos desde que em 1998 pugemos em andamento o nosso velho centro social na rua Madalena, que mais tarde seria trasladado para a sua localizaçom actual, no Bairro de Esteiro. Som muitas as actividades em prol do galego e da Galiza que temos desenvolvido durante todos estes anos, com a ajuda de muitas companheiras e companheiros. Para o celebrarmos conjuntamente, convidamos-vos a participardes no programa de actividades preparado para a ocasiom. Ei-lo:

Dia 24 de Setembro (Quinta-feira): Às 20:30hs, apresentaçom do livro de Maurício Castro ?Galiza vencerá?, da Abrente Editora.

Dia 25 de Setembro (Sexta-feira) às 20:00 horas: manifestaçom polo centro de Ferrol, saindo da praça do Hino Galego e atravessando as principias ruas da cidade, sob a legenda ?Em Ferrol, em galego.

Dia 2 de Outubro (Sexta-feira): Ceia XI Aniversário da Fundaçom Artábria

Dia 8 de Outubro (Quinta-feira), Às 20:30hs: apresentaçom do livro ?DO Ñ AO NH? Manual de Língua para transitar do galego-castelhano ao galego-português, do professor Valentim Fagim.

Dia 24 de Outubro (Sábado): Às 22:30hs apresentaçom do novo disco de ZËNZAR ?A Tribu?.

Dia 31 de Outubro (Sábado): Magusto Ártabro com Repichoca, com degustaçom de castanhas assadas, liscos de toucinho, chouriços assados e vinho.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software