« Miguel Alonso apresentará o seu novo trabalho este sábado na ArtábriaEina e Arenga na Fundaçom Artábria em solidariedade com Alexandre Rios »

Abre-se prazo para cursos no Centro Social da Fundaçom Artábria

16-01-2010

  00:09:56, por artabria   , 88 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês, Cursos

Abre-se prazo para cursos no Centro Social da Fundaçom Artábria

Abre-se prazo para cursos no Centro Social da Fundaçom Artábria


A Artábria retoma a actividade de cursos sobre assuntos propostos por pessoas interessadas nas diferentes temáticas que, finalmente, conseguimos organizar. De partida, haverá actividades formativas de Língua, Dança e Pandeireta, Gaita, Introduçom a Linux e Corte e Confecçom. Durante o que resta de mês de Janeiro, as pessoas interessadas em participar nos cursos propostos deverám passar polo nosso Centro Social e fazer umha pré-inscriçom.

A inícios de Fevereiro, haverá reunions das diferentes turmas com as professoras e professoras para marcar o calendário e os horários de cada curso.

1 comentário

Comentário de: nyota [Visitante]
nyota

xa sabemos os horarios?

20-01-2010 @ 17:45
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blog tool