« Crónica gráfica do concerto de SkachaEu quero ser... gaiteiro! »

Do 16 ao 20 de Março Semana da Irlanda na Fundaçom Artábria

17-03-2010

  18:19:15, por artabria   , 226 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Do 16 ao 20 de Março Semana da Irlanda na Fundaçom Artábria

Do 16 ao 20 de Março celebraremos na Fundaçom Artábria a "Semana da Irlanda". Durante toda a semana poderemos provar diferentes petiscos típicos desta naçom europeia além de dispôr nestes dias de Guinness e Murphy´s no nosso balcom.

A programaçom completa-se com o concerto na quinta-feira, às 22h, do grupo ferrolano BOJ e a projecçom na sexta-feira às 20.30h do filme de Ken Loach "Ventos de liberdade" (The Wind that Shakes the Barley) legendada em galego-português.

Ventos da Liberdade
titulo original: (The Wind that Shakes the Barley)

:: lançamento: 2006 (França) (Alemanha) (Irlanda) (Itália) (Espanha) (Inglaterra)

:: direcçom: Ken Loach

:: actores: Cillian Murphy , Padraic Delaney , Liam Cunningham , Gerard Kearney , William Ruane

:: duraçom: 127 min

Irland, 1920. Os trabalhadores do interior do país se organizam para enfrentar os esquadrões britânicos que chegam para sufocar o movimento pela independência. Cansado de testemunhar tanta brutalidade, Damien (Cillian Murphy), um jovem estudante de medicina, abandona tudo para juntar-se ao irmão Teddy (Padraic Delaney), que já aderiu à luta armada. Quando as táticas não-convencionais dos irlandeses começam a abalar a supremacia dos soldados britânicos, o governo se vê forçado a negociar e os dois lados discutem um acordo de paz. Nesse momento, na Irlanda, aqueles que estavam unidos pela independência se dividem entre os que são a favor e os que são contra o acordo, deixando os irmãos em lados opostos de uma nova guerra, agora interna.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution