« Fundaçom Artábria estivo presente na multitudinária mobilizaçom em defesa da nossa línguaActo unitário em defesa da nossa língua este sábado »

Artábria comemorou Dia das Letras reivindicando e festejando

16-05-2010

Link permanente 22:16:52, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 173 palavras, 191 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Actividades mês a mês

Artábria comemorou Dia das Letras reivindicando e festejando

Pola primeira vez, a Fundaçom Artábria recebeu o Dia das Letras, no passado dia 14, com um concerto de música galega no centro da nossa cidade.

Continua:

Antes disso, várias dúzias de pessoas associadas e amigas da Artábria e da nossa língua marchárom polas ruas centrais, entre a praça do Hino Galego e a do Cantom, numha ruada reivindicativa por um Ferrol e umha Galiza em galego.

Pouco depois, começava a actuaçom musical com umha proposta de irmandade musical galego-brasileira. A galega Ugia Pedreira e o brasileiro Fred Martins trouxérom música de alta qualidade, que foi recebido calorosamente polo público ferrolano.

Depois, foi a vez de Ataque Escampe, Arenga, Garcia MC e Trapalhada, numha festa que se prolongou pola noite até altas horas com dança e conversa. O melhor preámbulo para a jornada mobilizadora desta segunda-feira, dia 17 de Maio, em que a Artábria aderirá à manifestaçom nacional dentro do bloco reintegracionista identificável pola cor de laranja da sua faixa e as suas bandeiras.

A convocatória é para as 12 do meio-dia na Alameda compostelana.

Vemo-nos lá!

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Horário de Abertura
- Terças a quintas 19.30h-22.30h
- Sextas e Sábados 19.30h-02.30h

Em Abril de 1998 nasce a Fundaçom Artábria, em Setembro do mesmo ano inaugura o seu Centro Social. A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54. O Código de Identificaçom Fiscal (CIF) é G15645518. A morada está na Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao Esteiro-Ferrol (Galiza. Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Maio 2012
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

Ligaçons

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Baiuca Vermelha - Ponte Areias Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo

Ferramentas do usuário

powered by b2evolution