« Crónica gráfica do concerto dos Avante e Jonh DeeresPalestra sobre a Greve Geral »

Séchu Sende apresentou-nos 'Animais', a sua mais recente obra

25-09-2010

  17:22:48, por artabria   , 268 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Séchu Sende apresentou-nos 'Animais', a sua mais recente obra

Três meses depois de que exercesse de pregoeiro do nosso Festival da Terra e da Língua, ontem visitou-nos novamente o reconhecido escritor Séchu Sende, cuja anterior obra 'Made In Galiza' (também apresentada no seu dia na Artábria) foi um verdadeiro impacto no mercado editorial galego. Nesta ocasiom, o escritor e docente apresentou-nos 'Animais', poemário no qual combina pequenos textos narrativos e poéticos com reproduçons em core de aguarelas realizadas polo próprio Séchu.

Na obra, encontramos reivindicaçom da natureza e do direito à existência da Galiza, da sua língua e da sua paisagem, com umha expressom natural, com mensagem e emoçom... autenticidade.

'Animais' é a primeira obra lançada ao mercado por Séchu Sende em galego reintegrado, cumprindo com um dever íntimo que o autor nom quijo adiar por mais tempo. Umha vez que Galáxia e Xerais se recusárom a publicar a obra tal e como o autor a escrevera e queria vê-la publicada, foi a editora Através que possibilitou contarmos com umha obra de grande beleza e qualidade, que recomendamos desde já e que esperamos poder disponibilizar no nosso centro social em breve.

Para além da sua mais recente obra, o autor falou-nos do Courel como paradigma da ameaça que paira sobre a Galiza como realidade nacional e natural. Também lhe perguntamos polo seu êxito no Curdistám, onde se levam vendios milhares de exemplares do seu Made in Galiza, e aonde viajará proximamente para conhecer o país e dar a conhecer ali o nosso país e a sua literatura.

A Fundaçom Artábria agradece publicamente a amizade de Séchu com o nosso projecto e a sua presença neste XII aniversário.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software