« 20 dias para a festa mais esperada...Aplicaçom prática do Monográfico de Stencils: já temos nova decoraçom da fachada do Centro Social »

Oleg Sharov trouxo-nos música de grande beleza e qualidade no seu acordeom

05-12-2010

  00:44:30, por artabria   , 155 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Oleg Sharov trouxo-nos música de grande beleza e qualidade no seu acordeom


No interior, vídeos de duas peças do grande concerto que desfrutamos no nosso Centro Social, em Ferrol.

Mais um ano, contamos com a presença de um músico mundialmente reconhecido que já é habitual no nosso Centro Social, pois som vários anos que oferece concertos de grande qualidade para as sócias, sócios e amizades da Fundaçom Artábria. Concertos impagáveis que temos a sorte de poder desfrutar no nosso humilde espaço comunitário.

Como noutras ocasions, o público assistente desfrutou à grande das valsas, peças populares e clássicas russas, francesas, italianas... num concerto didático do grande mestre russo de visita em terras galegas.

Para quem nom tivo ocasiom de assistir, apresentamos um par de mostras das mais de duas horas de concerto neste sábado de dezembro, cujo frio ficou compensado pola calidez do acordeom. Oxalá tenhamos novamente ocasiom de contar no futuro com a presença de Oleg Sharov. Entretanto, desfrutai da sua música gravada no concerto de ontem...

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution CMS