« Crónica gráfica XI Festival da Terra e da LínguaJá na rede blogue informativo do XI Festival da Terra e da Língua »

Apresentamos XI Festival da Terra e da Língua aos meios de comunicaçom

06-07-2011

Link permanente 17:17:07, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 291 palavras, 2423 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Festival da Terra e da Língua, Actividades mês a mês

Apresentamos XI Festival da Terra e da Língua aos meios de comunicaçom

Ao meio-dia de hoje, o companheiro Vítor Santalha e a companheira Monse Dias, junto à vereadora de Desportos e Juventude da Cámara de Narom, Natália Ermida, apresentárom a XI ediçom do Festival da Terra e da Língua aos meios de comunicaçom da comarca.

Continua:

A sala de imprensa da Cámara Municipal de Narom acolheu a apresentaçom pública do programa do Festival deste ano, que contrariamente a anos anteriores, nom vai coincidir com as festas municipais, já que estas fôrom suspensas polo governo municipal naronês devido à crise económica em curso.

Essa circunstáncia foi apontada por Natália Ermida, vereadora e representante da Cámara Municipal de Narom no evento deste meio-dia, convidando a vizinhança do concelho a assistir a um festival que considerou "consolidado" após 10 ediçons e a décima primeira que hoje se apresentava aos meios e que se desenvolverá nos dias 15 e 16 deste mês de julho.

Por parte da Artábria, o companheiro Vítor Santalha agradeceu a colaboraçom da Cámara de Narom, constante desde o primeiro ano e importante para garantir um espaço privilegiado como o Moinho de Pedroso e serviços básicos para o bom funcionamento dos atos que cada ano dam conteúdo ao programa. Vitor agradeceu também a participaçom da massa social e círculos amigos da Fundaçom Artábria, que de maneira muito diversa colaboram cada ano para que o Festival seja possível.

Por último, a companheira Monse Dias explicou o conteúdo do programa deste ano, que inclui, entre outras atividades, um Festivalzinho para crianças, umha exposiçom fotográfica organizada por Galiza Contrainfo, um debate com representantes do Dário Liberdade, Novas da Galiza, Galiza Contrainfo e Rádio Filispim (sobre meios alternativos), poesia musicada, desporto e música, com os grupos Nhió!, Sacha na Horta, EINA, Residuos Atractivas, Arenga, Die Tsunami, Chotokeu e Dios Ke Te Crew.

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Horário de Abertura
- Segundas a quintas 19.30h-22.30h
- Sextas e Sábados 19.30h-02.30h

Em Abril de 1998 nasce a Fundaçom Artábria, em Setembro do mesmo ano inaugura o seu Centro Social. A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54. O Código de Identificaçom Fiscal (CIF) é G15645518. A morada está na Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao Esteiro-Ferrol (Galiza. Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Onde estamos?


Ver Os meus Locais guardados num mapa maior

    Busca

    Ligaçons

    Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Baiuca Vermelha - Ponte Areias Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo

    Ferramentas do usuário

    powered by b2evolution