« Crónica gráfica da atuaçom de Fiz "O Mágico"A Fundaçom artábria vai solicitar reuniom ao presidente da Cámara de Ferrol, José Manuel Rei Varela »

Fundaçom Artábria celebra XIII aniversário com intenso programa

07-09-2011

  16:36:09, por artabria   , 266 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Fundaçom Artábria celebra XIII aniversário com intenso programa

Neste mês de setembro, a Fundaçom Artábria cumpre o seu décimo terceiro aniversário. Treze anos de trabalho pola defesa da cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País.
Embora o programa nom esteja fechado, podemos adiantar parte das atividades desta data tam assinalada.

- Na sexta-feira, 9 de setembro, às 20h começaremos o calendário com o espetáculo de magia do jovem mágico naronês Fiz.

- Sábado, 17 de setembro, às 10h combinaremos no Centro Social para dirigir-nos cara as Fragas do Eume, onde realizaremos um Roteiro. O percurso terá umha dificuldade meia e haverá que levar calçado e roupa ajeitada, comida e água.
Para apontar-se ou para receber mais informaçom, podes escrever para o endereço eletrónico correiodeartabria@gmail.com ou bem telefonar para o 649 779 774, Nês.

- Na quinta-feira, 22 de setembro, às 20h, contaremos no nosso Centro Social com o Anselmo Lopes Carreira, que nos ministrará umha Palestra sobre O Reino Suevo da Galiza, primeiro reino da Europa que se independizou do império romano lá polo ano 411.

- Na sexta-feira, 30 de setembro, Ruada Normalizadora, na qual, de jeito reivindicativo, percorreremos as ruas do centro da cidade. A saida está prevista para as 20h da Praça do Hino Galego.

- Sábado, 8 de outubro, às 22.00h Conceto (grupos por confirmar)

- Sábado, 15 de outubro, às 21.30h, haverá umha Ceia de Confraternizaçom para celebrar estes treze anos de trabalho polo reintegracionismo lingüístico, o monolingüismo social e a defesa da cultura nacional.
Já te podes apontar ao balcom do Café-bar no Centro Social ou escrevendo para o correiodeartabria@gmail.com.


- Sábado, 22 de outubro, às 22.00h, poderemos desfrutar dos contos de Quico Cadaval. O Preço do bilhete será de 3 euros.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software