« Video-promoçom Festa de Fim de Ano 2011Conta atrás para umha festa de fim de ano HISTÓRICA! »

Crónica, áudio e imagens da apresentaçom da 'Teoria de inverno', obra publicada pola compostelana Gentalha do Pichel

22-12-2011

  17:54:11, por artabria   , 191 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Crónica, áudio e imagens da apresentaçom da 'Teoria de inverno', obra publicada pola compostelana Gentalha do Pichel

No passado dia 16 de dezembro, dentro das atividades que a Fundaçom Artábria vem dedicando a socializar a figura do Apalpador, o nosso centro social acolheu umha palestra com parte dos autores e autoras do livro 'A teoria de inverno, os presentes do Apalpador', editado polos companheiros e companheiras da Gentalha do Pichel.

Na palestra intervinhérom José Dias Cadaveira, Paulo Rico e Pepe Árias, explicando o conteúdo da obra, formada por diferentes ensaios da área das ciências sociais, explicando aspetos do mito do Apalpador e doutros personagens semelhantes existentes noutros países europeus. Intercalárom-se também vídeos com testemunhos de habitantes das montanhas do leste da Galiza, em que pessoas idosas falavam em primeira pessoa das suas experiências, sendo crianças, com a visita do Apalpador às suas aldeias. Os vídeos fam parte do importante labor de investigaçom desenvolvido pola Gentalha do Pichel.

Posteriormente, o público participou ativamente num animado debate, em que se apresentárom experiências didáticas sobre a introduçom do Apalpador no ensino infantil na nossa comarca, a Terra de Trasancos.

Vale a pena escuitar o áudio que a seguir disponibilizamos na íntegra, com umha duraçom de umha hora e meia.

Ir a descargar

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software